۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۱

رئیس بنیاد نخبگان استان یزد:

شهرداری و شورای شهر یزد نخبگان را حمایت کنند

شهرداری و شورای شهر یزد نخبگان را حمایت کنند

یزد- رئیس بنیاد نخبگان استان یزد خواستار حمایت و همراهی شورای شهر و شهرداری با نخبگان این استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین صالحی وزیری در نشست جمعی از دبیران و روسای کمیته های اندیشه‌ورز نخبگان استان با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: افتخار همراهی افزون بر 3 هزار نخبه در استان را داریم و این نهاد برای بسترسازی نقش آفرینی می کند تا نخبگان بتوانند ایده های خود را ارائه و اجرایی کنند.

وی ادامه داد: برگزاری این جلسات نیز در همین راستا است و اجرای ایده های نخبگان برای رفع مشکلات جامعه بوده و باعث رفاه بیشتر اقشار مختلف مردم در زندگی می شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان یزد گفت: البته باید برای اجرایی شدن ایده های نخبگانی، نشست های تخصصی‌تر برگزار شده و جزئی‌تر بررسی و اقدام شود همچنین حمایت شهردای و شورای اسلامی شهر یزد از نخبگان را خواستاریم، به خصوص در زمینه برگزاری نشست ها و جمع‌های نخبگانی و اجتماعات نخبگان همکاری لازم صورت گیرد.

صالحی وزیری ادامه داد: همواره ما سعی کرده‌ایم ایده ها به مجموعه شهرداری وصل شده و زمینه اجرا فراهم شود چون بنیاد نخبگان با توجه به بودجه اندکی که دارد فقط بسترساز است و اجرایی شدن بسیاری از ایده های نخبگان که می تواند مشکلی از جامعه را حل کند، نیازمد حمایت شورای شهر و شهرداری یزد برای همکاری بیشتر است.

کد خبر 6250517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha